en chicken burger och två glas cola senare

ja, men gott var det & det är söndag så jag tillåter mig själv. det vart ett väldigt långt inlägg nedanför men jag kände att jag ville berätta om min lördag. idag ska vi kolla på film, äta tårta sen ska jag åka hem till lägenheten. ikväll blir det hemmaspa med mjukgörande bad, ansiktsmask, hårinpackning och en massa sånt. lite pedikyr blir det nog också. & den här veckan är fullplanerad. men kul ska det bli.

Måndag:
Tisdag: åker hem till avesta
Onsdag: friluftsdag/rida
Torsdag: göteborg
Fredag: göteborg/operan
Lördag: göteborg
Söndag:

dom tomma dagarna är jag i leksand, och då ska jag träffa simon. för honom kommer jag sakna nu när jag inte kommer vara hemma så mycket.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205049446_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra dag

Mvh

Jocke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0