"Far, jag kan ikke simme. Det kan ikke ja helle"

ja, eller något sådant. gårdagen var lyckad. vi satt hemma hos jonas, lyssnade på bra musik och kollade på roliga klipp. sedan gick vi ner mot staden, halvbra med folk. och för en gångs skull skippade jag efterfest när jag är ut med therese. och det var nog tur att vi gjorde det. kom inte i säng föränn klockan var 3 ändå.

idag ska jag nog inte göra alltför mycket ansträngande. lutade åt fest men nu tvekar jag. känns som jag vill ha en hemmakväll. skulle inte ha suttit fel om simon hade varit här, fast jag får ju träffa han imorgon. sista dagen hemma ska jag försöka träffa dom jag inte har hunnit umgås med, emanuel och emelie.
Ha en helt underbar lördag
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0