fortfarande vinter i dalarna

sitter och äter en stor frukost framför datorn, simon sitter mitt emot med sin dator. ser nog ganska roligt ut. idag har två av mina morgonlektioner blivit inställda så jag fick en liten extrasovmorgon såhär sista skoldagen. det enda viktiga som händer idag är att vi ska promota våra vykort för olika affärer i leksand.
sen blir det, som jag skrev ovanför, en riktig egenlyxdag. med hemmaspa och läsa en massa roliga tidningar.
PUSS

my baby. nästan min syn för tillfället.
(istället för taco, är det fil och müsli)

image222

Kommentarer
Postat av: ebba

Vilken liten tjockis han är! :) haha

Postat av: Anonym

ah, det är han verkligen :) en söt tjockis.

2008-03-18 @ 22:08:12
Postat av: ebba

Aw, hehe

2008-03-19 @ 14:14:42
URL: http://ebbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0