fullt ös, medvetslös

igår var vi som sagt på avenyn. jag och elin åt varsin helt underbar sallad. sen mötte jag upp min lovely mormor och träffade henne en stund, och för att hon är så bäst så köpte jag även ett par nya vita tygskor. (och dom är heltäckande mormor) och ni vet där snörerna sitter där är det olika färger. äsch, ni får se bilder sen.
Så bar det av mot Göteborgs-operan. där såg vi "My fair lady" som var hur bra som helst. Nu vill jag även se orginalet.  Efter en helt fullspäckad dag ramlade jag ner i sängen så fort jag kom hem.

Nu bär det av mot TUR-mässan. Sen kommer jag hem. Har haft en underbar vistelse här i göteborg och är mer bestämd än någonsin att hit SKA jag flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0