min lördag

elin sitter framför lets dance och jag sitter här framför datorn och tar igen min "datortid". tänkte dra igenom gårdagen som började med en promenad till ejendals arena klockan 5 på morgonen. där jobbade jag lite, serverade ungarna frukost. sen kom jag hem till lägenheten där simon låg och sov, och fick upp honom. när jag då skulle gå till bussen utan att hinna äta lunch (förutom en banan) tvingade han mig att stanna kvar en timme till, så jag blev bjuden på en lunch på gårdscafét. det var mysigt.
sedan tog jag tåget till borlänge, där jag gick två timmar på kupolen och inhandlade mina kläder till operan. det kommer att bli så tjusigt. (tyvärr hittades ingen body, eller någon snygg tröja med urringning i ryggen så det blev en vanlig svart tröja. då får det bli utsläppt hår tror jag allt.)
sen kom jag hem till elin där vi fixade en massa mat, fixade oss och så ramlade allt folk in. vi åt ute på den inglasade altanen och det var riktigt mysigt. det sjöngs även en massa singstar, ringdes alla möjliga människor och skrattade en massa. efter att i princip ha vart vaken i ett dygn ramlade jag i sängen klockan 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0