mysig söndag

idag har det varit en riktigt mysig söndag. gick upp tidigt och åkte till mora. vi gick på kaffestugan och morgonfikade en massa gott. varm choklad & en budapestbakelse. sen så såg vi dom första gå i mål. efter det har jag och simon mest pysslat här hemma och gjort lövbiff.
jag vill läsa en massa modeböcker. jag vill även ha mer pengar. även fast jag är tacksam över hur mycket jag faktiskt har fått av min kära mor och kära farmor det här lovet.

något nytt på min att göra lista är även att skaffa mig ett sparkonto.
& imorgon ska jag posta ansökan om kommunsommarjobb.
& den dagen jag bestämmer mig för att åka hem ska jag också söka jobb någon annanstans.

nej, nu blir det godnatt.

P.S: imorgon börjar mitt nyttiga liv. igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0