Onsdag

Idag var första gången vi var i köket på länge, och det blir ingen nästa gång förän om en månad, för jag har en fullplanerad månad framför mig. jag fick iallfall vara med elin & vi gjorde sej med rotfruktsbädd. Jag brände mig också så nu har jag hemskt ont på armen.

Idag blir det hemmaspa, fixa lägenheten och en massa sånt plock. & såklart är det greys anatomy. velvet missar jag som vanligt men det finns ju utlagt på stv.se så jag kikar på det där.
Imorgon ska jag ta en snabbtripp hem, och fixa en massa saker.
Sen är det helg och då ska jag hem till elin och äta 18årsmiddag och ha en massa trevligt. på söndagen ska jag stanna där en liten stund och vi ska ligga och kolla på "kärlek på menyn" och lets dance och sådant. 

blir inte så mycket inlägg nu, min dator är ju som känt i mora. det är lite tomt hemma. men nu lär jag kila, ha en bra lillördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0