tillbaka från frisören

jag har spenderat hela morgonen hos min vän frisören. nu är jag lockig, nöjd som sjutton. livet blir lite roligare som lockig måste jag säga. jag fick en sån vårkänsla så nu lyssnar jag på glad musik och hoppar runt. bilder dyker upp ikväll, när min kamera kommer tillbaka. misstänker starkt att min bror har tagit med den till västerås ...
hur min dag slutar upp är jag inte riktigt säker på. antingen åker vi till västerås. går på ikea och kikar på kvalserien. eller så åker jag hem till mamma och har en riktig egendag för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Simon

- Vi Vill Se!
- bilder på linnéa!
- Vi Vill Se!
- bilder på linnéa!
- Vi Vill Se!
- bilder på linnéa!

Postat av: linnea

det kommer, det kommer!
- håll ut.

(och skyll på lillebror)

2008-03-27 @ 16:27:48
URL: http://linneab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0