tuesday, i dont care about you

samhällslektionen, har diskuterat nyheter. det var intressant. nu ska jag jobba lite med ett bokningsprogram som heter jupiter. gud vad roligt. idag ska vi äta lunch på gästis. ettorna ska servera och laga oss (förhoppningsvis) god mat. ikväll ska jag spendera min tid med simon, och hoppas på att jag inte har sett dagens avsnitt av gossip girl. mitt nya liv går förresten fint. gick och la mig halv tio igår.....
och idag har jag på mig mina nya höga jeans ifrån monki. och en enkel tshirt med hjärtan på från levis. nej, nu ska jag jobba litegrann.

Kommentarer
Postat av: paulina.

söt header du har:)

Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-04 @ 09:18:19
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0