yep, i love fridays

här sitter jag i skolan en och en halv timme innan vi börjar. jag tog mig en liten promenad hemifrån hit, och insåg hur bra jag tänker när jag går och lyssnar på sån där glad, bra musik. jag får så mycket inspiration, blev så inspirerad att göra en klänning och jag vet exakt hur den ska se ut. och jag har tyget för jag började sy en klänning för några år sedan. vi får se, jag och symaskiner är ju inte bästa vänner.
nu ska jag försöka skriva ett arbete om sydamerikanska viner. & eftermiddagen/kvällen hoppas spenderas med simon. en tidig kväll dock, börjar ju jobba klockan 5 imorgon. (och en stor applåd till mig som sökte sommarjobb igår! visserligen måste jag tillbaks dit på tisdag och tills dess ha knåpat ihop ett cv.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0