glasslokablommigt

man kan inte lägga in bilder. thats to bad, jag som tänkte lägga in en skitsnygg blommig klänning från topshop. bara för att säga att jag vill gå i vackra klänningar hela dagarna i den här värmen och äta glass och dricka loka.

istället har jag ett par korta svarta shorts och en beige tröja på mig. så ska vi sticka ut i solen, glassa och kika på när b och alla spelar fotboll. sedan ska vi serva 2300 personer från clas ohlson. dom fyller ju 90 i år.

ikväll vet man aldrig vad som händer! antingen kommer jag hem trött och sällskapar med datorn och bloggar. eller så dansar jag borden. eller så fortsätter jag bara glassa med vännerna. vad som helst kan hända.
ha en überbradag i solen mina vänner!
PUSS

Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg du har , (:
Spana gärna in min blogg och lämna en komentar (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0