mitt i veckan

lite trött trots allt. det vart en tidig kväll igår, förmodligen för att jag och jennifer var hurtiga och ut och sprang. sen var jag totalt död. idag ska jag stå i köket, och göra något riktigt gott. för allt vi har idag är gott. mh. sen blir det mest plugga järnet skulle jag tro (spanska viner-prov och ekonomi-slutprov)

idag har jag en väldigt tråkig outfit (brukar bli så i köket) så jag slänger upp gårdagens.

image285

tröja, cheap monday. kjol, indiska. klocka, pappas gamla.

Kommentarer
Postat av: S

och så strumpbyxor och halsband..?

Postat av: Anonym

jaja. H&M och så berlock från gina tricot och kedjan är hittad i någon låda hemma.

2008-05-14 @ 17:31:27
URL: http://linneab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0