PEACE AND LOVE DAG 2

image304 image306
Bild: Kent & Sex Pistols

Fredag
Billie the Vision and the Dancers
Clutch [US]
Crystal Castles (CAN)
Dark Tranquillity
Difuntos Correa [CL]
Eldkvarn
Ellis Hooks [US]
Jill Johnson
Jim White [US]
Jive
Jondo (DE)
Ken
Kent
Kristian Antilla
Lasse Lindh
Looptroop Rockers
Mikael Wiehe & Ebba Forsberg
Millencolin
Pascal
Promise and the Monster
Saigon [US]
Sex Pistols [UK]
Stefan Sundström
Stiko Per Larsson
Supersci
Suzanne Vega [US]
Takida
The Haunted
The Hellacopters
The Waterboys [UK]
Thåström

det var inte så jättemycket band på fredagen, men det är några andra utöver dom markerade som jag är småsugen på att se också.

några tips på band fredagen då gott folk?

Kommentarer
Postat av: M

millencolin harju gjort endel väldigt sköna låtar:) Så dom tykcer jag verkligen att du ska gå och titta på =)

2008-05-23 @ 12:27:34
Postat av: Simon

Nej!? kommer thåström dit :D kul, iaf så finns det några bans utöver dom du redag valt som jag kan tipsa om och som i vilket fall jag ska gå på:

The Hellacopters

Looptroop Rockers och sist men inte minst vad jag tror att du kanske tycker om och jag kommer gå för att se; Billie the Vision and the Dancers!



Ps: jag kommer sakna dig hela helgen älskling!

ring mig om du är ledig så kan jag ringa upp dig, puss!





Postat av: ebba

Billie The Vision and the dancers och Waterboys!

(såg bille and..förra året, super bra! lyssna in dig)

2008-05-25 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0