PEACE&LOVE dag 1

image286 image287
Bild: Miss Li och Mando Diao

Jag är så jäkla laddad inför årets P&L ska ni veta. Jag sitter /som många gånger tidigare/ och lyssnar på håkan och drömmer mig iväg. Tänkte lägga upp alla dagar och markera vilka artister jag ska gå på.
Om ni har några tips på någon annan, släng upp en kommentar vet ja!


Torsdag

Alice in Videoland
Amanda Jenssen
Andi Almqvist
Anna Järvinen
Cansei De Ser Sexy [BRA]
Entombed
Hardcore Superstar
Hurriganes [FIN]
Hästpojken
In Flames
Jason Mraz [US]
Kaizers Orchestra [NO]
Lillasyster
M A Numminen [FIN]
Mando Diao
Manu Chao [FR/ES]

Markus Krunegård
Melissa Horn
Miss Li
Opeth
Organismen
Petter
Pugh Rogefeldt
Sahara Hotnights
The (International) Noise Conspiracy
The Hives
The Pigeon Detectives [UK]
The Wombats [UK]
Those Dancing Days
Timo Räisänen
Vanity BLVD
Wolf

Kommentarer
Postat av: miranda

du måste gå på the wombats ju! och the pigeon detectives! och hästpojken!

2008-05-15 @ 12:21:01
Postat av: linnea

miranda: jag ska kika upp dom, du brukar ju ha en härlig musiksmak! hänger du med förresten?

Postat av: Bebba

Wombats!

2008-05-15 @ 22:32:34
URL: http://ebbasofie.blogspot.com
Postat av: malin

Fy fasiken vad jag är laddad! :D

2008-05-17 @ 23:43:52
URL: http://missypippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0