uppe i leksand igen

då sitter jag uppe i min lägenhet igen. har nyligen duschat och målat mina naglar. korall. det är ju vår? idag var jag  i västerås och gjorde lite shopping. det blev en vit slapp tshirt med knappar fram. jättesöt var den. sen åkte jag och jobba och det gick. skit. men, en dålig kväll bara. allt flyter på annars.
fick idag ännu ett erbjudande om jobb i sommar. man tackar ju knappast nej.

imorgon möter jag upp min pojkvän i rättvik så ska vi göra oss ett andra försök att shoppa tillsammans. i sågmyra, på lager 157 också. jag brukar hitta några riktiga fynd där.

om ni har tur får ni se fina bilder på mina (förhoppningsvis) underbara inköp.
ha det underbart.


Kommentarer
Postat av: Simon

hah, vadå. Ett andra försök??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0