Första bandsläppet.

Första bandsläppet inför Peace&Love. Jag vet inte om jag åker eller inte, det visar sig. Priserna är för tillfället 1295 :- om du inte ska tillbringa tid på campingen, och 1445 :- om du ska tillbringa tid på campingen.

Turbonegro (NO)

Thåström

Moneybrother

Anna Ternheim

Timbuktu

Atmosphere (US)

The Stranglers (UK)

Henry Rollins spoken word (US)

Satyricon (NO)

Tityo

Frida Hyvönen

Slagsmålsklubben

Sonic Syndicate

Kalle Baah

Perssons Pack

Witchcraft

Division of Lee
Deportees


Kommentarer
Postat av: S

ja, gush va trökiga band tycker jag, hoppas på bättre =)

2008-11-27 @ 18:07:21
Postat av: ebba

Oj redan? jag tycker dem borde hålla med artisterna iaf till nästa år, och priserna har blivigt så sjukt höga :( moneybrother hade iaf vart najs o se!

Postat av: linnea

S & ebba: Ja, det är ganska tråkiga mest svenska men dom väntar förmodligen med att släppa dom stora. Det är lätt att artister drar sig ur när det släpps såhär tidigt. Det lär vara dyraste festivalen.. Eller är hultan dyrare? 1500 :- för campingen, njae då ska det jäklar vara fina artister

2008-11-28 @ 09:38:22
URL: http://linneab.blogg.se/
Postat av: ebba

Precis! och hultan är nog billigare, sannerligen...ha en trevlig helg!

2008-11-28 @ 13:21:31
URL: http://ebbasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0