framtiden ser ljus ut

Ligger hemma med huvudvärk, feber, kroppsont & ryggont. Har inte rört mig ur sängen, har datorn och tv-dosan brevid mig. Fast mest sover jag. Jag är inte den som gillar att ligga hemma. Jag hade 0,0 % frånvaro innan jag drog ut på APU. Och då kan jag meddela att det känns extra obra att vara hemma på APU:n. Usch & fy.
Men annars tänker jag på min fina vinter/vår som väntar mig


Januari - london
Februari - en ö utanför afrika (eller varmare breddgrader iallafall) & till halmstad
Mars - halmstad
April - polen
Maj -
Juni - studenten (och med allt som hör därtill)


(min underbara pojkvän tar med mig på en resa till london, jag och min farmor ska till ett varmt ställe, jag ska bo i halmstad hos min mormor och ha apu i en månad, min farfars fru tar mig till polen en weekend på shopping)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0