Framtidsplaner

Tänk om man hade vetat vad man ville bli plugga vidare för något när man var 15 och satte sig för att välja utbildning. Tänk, då hade jag iallafall sett till att läsa Matematik C. Ja, tänk, då hade jag sluppit fundera på att läsa Komvux. Eller om min lärare tror att jag klarar av MatteC på en termin. Tror inte det!

Ja, så jag har alltså suttit och kikat på högskoleutbildningar. Och då slog det mig. Jag läste om utbildningen, och jag bara kände hur rätt det var för mig. Jag har ju fått upp ett sådant intresse för sådant på senaste tiden. Tänk om? Den innehåller även lite utav den utbildningen jag hade tänkt mig från början. Vad intressant. Ni ska också få veta. Så småningom.

Kommentarer
Postat av: S

Ses Om 2 Timmar Ungefär, tänker på dig älskling! kyss

2008-11-21 @ 15:54:16
Postat av: linnea

Åh, ja det gör vi! Och jag tänker på dig. Kyssar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0