Nu får det vara nog med gnäll!

Ja, det har varit mycket gnäll här på sistone. Tänkte att nu ska jag skriva om det för sista gången, och då tänkte jag förklara vad det är.

Jag är sjukskriven i två veckor ifrån min praktik, på grund av att jag inte får anstränga min rygg. Jag kommer att gå till en sjukgymnast i en lång tid framöver och träna upp min rygg. Jag har anlag för reumatiska sjukdomar & bör inte jobba inom den utbildningen jag har valt enligt läkaren.

Det tär mycket på en psykiskt att ha konstant ont, & jag har ovanligt lätt att bli irriterad för tillfället. Nu ska jag försöka att inte nämna det så mycket, endast om det är akut eller något jag vill dela med mig om. Det kommer också vara tufft att inte göra något i två veckor, men jag ska försöka.

Kommentarer
Postat av: ebba

krya krya på dig!

Postat av: linnea

Tack, tack :)

2008-11-21 @ 09:44:56
URL: http://linneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0