Nu smärtar det överallt.

Jag önskar verkligen att jag var bra igen. Alla lämnar tusen olika råd, men ingen verkar riktigt veta vad jag ska göra för att klara av vardagen. Minst av alla jag själv. Jag skulle vilja kunna göra allting som jag vill göra. Simma, prestera bra på praktiken, fixa i lägenheten, dansa runt, gå promenader. Ja, allt sådant.
Förlåt till alla, speciellt dom runt om mig. Humöret åker ju ner till botten under sådana här tider.

Jag vet inte. Ska jag gå till en naprapat? Och bör jag sjukskriva mig? Och återhämta mig? Eller slita vidare, och fortsätta med smärtstillande?

(Ja, jag hör ju själv vad som låter bäst. Men.. Det är ju så mycket annat som spelar in också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0