Vet ni att..

.. det är exakt 200 dagar kvar tills vi tar studenten idag?


och hur läskigt är inte det? på 200 dagar måste jag ta reda på, och fixa hur min sommar/höst ska se ut.
På tal om framtiden! Jag var inne på
mirandas blogg och hon hade gjort ett personlighetstest så då tänkte jag också att jag skulle göra ett. Och tamigtusan, det stämde. Alla jobb stämde dock inte. Ni får la läsa själva!


Din personlighetstyp:

Varmhjärtad, noggrann och populär. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.



Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0