Birthday-plans

Ja, nu är det äntligen min tur att räkna ner, och det är klart att jag har börjat redan! Jag ska fira min 18årsdag en hel helg.
Första dagen var det meningen att vi skulle ha en gigantisk fest, men jag ångrade mig. Insåg att jag inte ville springa och hålla koll på allting och sedan vill jag inte städa lokal på min födelsedag. Så det blir en mysig liten middag med några vänner. Så ni som vet att ni tillhör dom håll Fredag den 7e ledig.
Sedan är det Lördag, Min födelsedag, då kommer folk över och fikar och äter tårta. Sen tar jag tåget mot Borlänge där jag, Elin och Beatrice ska ut och göra Borlänge osäkert.
Och jag längtar ALLTID efter min födelsedag, men nu är det värre än någonsin! Lite undrar jag över vad jag ska få i presenter, ingen har frågat efter önskelista än (och det gör dom alltid i tid...) och alla säger någon mystiskt kommentar. Hm...

30 dagar är det kvar idag (mindre än en månad!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0