Höstlov baby.

ÄNTLIGEN HÖSTLOV! Åh, ni anar inte hur skönt det känns. Nu kan jag lugna ner mig och varva ner totalt. Idag har jag varit på vårdcentralen och dom tappade mig på blod. (tog blodprov angående leder och så vidare). Sen ringde dom nyss, visade sig att ena provet fick man egentligen inte ta på en fredag, så då är det bara tillbaka igen! Mådde jättedåligt efteråt iallafall, vart alldeles yr och svårt att andas. Uschja.
Men ikväll kommer lillebror, eller om en timme till och med. Vi ska käka pizza & kika hockey. Typ.


15 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Louise

What!? Ett blodprov man inte får ta på en fredag!? Kan det vara möjligt? Varför inte? Surt att behöva gå tillbaka =/ Hoppas det går bra i alla fall! och att du får ett skönt höstlov! vila upp dig ordentligt nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0