I love this record baby

But I can't see straight anymore




Bilder: http://icanteachyouhowtodoit.com


Min födelsedagshelg i detalj.

Fredag 7 november. Kommer släkten och firar mig med tårta och kalas. Annars går dagen ut på att sova ut, ta ett långt spabad, fixa iordning huset och sedan kommer mina närmaste vänner. Då har jag och Tova en liten middag, med temat legender, så ska fixa lite roligt vi ska hitta på då.

Lördag 8 november (min födelsedag). Sover ut idag igen, jag och Beatrice tar tåget till Borlänge, fixar oss, går ut och äter (eller beställer hem) med Elin, Linda och Ida. Sedan kanske vi åker på någon förfest och sedan blir det dansa hela natten lång.

Kommentarer
Postat av: S

får inte jag vara med på självaste födelsedagen alls? kraaam!

2008-10-30 @ 21:15:21
Postat av: linnea

jo, klart du är! Du är ju med hela lördagen innan jag åker, och på tåget också hoppas jag?

Bara det att alla kommer & firar på fredag tydligen. Men då är du ju med? kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0