Slapp söndag/helg

Inte gjort något speciellt idag, mest åkt hem och så. Helgen har väll sett likadan ut den också. Nu är jag iallafall i karlbo igen, ska kika på one tree hill & gossip girl snart. Imorgon ska jag jobba på förmiddagen och fika efteråt.
På tisdag blir jag korthårig. Japp! För första gången på 10 år ska jag klippa av mig håret. Det blir spännande. Och på onsdag ska vi åka på Laserdome, skjuta lite, bubbla och äta tacos. En lugn vecka med andra ord.

Satt och funderade över våren, den blir lika full som hösten insåg jag. Det blir stockholm, göteborg, sälen, halmstad, Kanarieöarna(eller liknande) och Polen. Kul, men fullt upp. Ska verkligen njuta av dessa lediga stunder nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0