En förklaring.

I väldigt många, många veckor har jag bara sprungit runt och organiserat tusentalssaker. Alltid haft en sak på gång, aldrig slappnat av. Knappt gått av flyget innan nästa kommer och flyger igen. Hela sommaren har jag spenderat på 4 olika ställen hela tiden.
Mina skoldagar har i princip sett ut som så att jag går upp tidigt, pluggar hela dagen, kommer hem och pluggar lite mer och somnar sent. I 8 veckor. Jag har organiserat arbeten, presterat 100%, lämnat in allt tidigare än menat.
 Helgerna har jag antingen vart ut och träffat folk, jobbat & någon enstaka gång har jag varvat ner. Cirka 4 dagar av 50.
 
Till slut säger kroppen nej. Min kropp har sagt nej. Jag har, den här veckan, åkt på en massa symptom. Infektioner, inflammationer och så vidare.

Psyket säger också nej till slut. Jag har dock haft en sån energi under denna tiden som jag inte vet var den kommer från. Men under den här veckan släppte allting (och i fredags). Energin försvann, och min lust att överhuvudtaget göra någonting vettigt.

Så den här helgen har jag ägnat åt att göra absolut ingenting. Jag tittar på tvserier, lyssnar på musik och fotar. Jag varvar ner. Det är även det jag ska jag göra i veckan. Varva ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0