...

Jag tror jag håller på att gå in i väggen. På allvar alltså, det är inte så att jag bara sitter och klagar och säger det för att underväga ur jobbigt det är. Det är så grymt mycket och jag klara inte av det. Så hade jag planerat att gå min mp3 vända (jag ska gå runt leksand i 1 och en halv timme och lyssna på en mp3 med guidningar. så skriva en uppsats över vad jag lärt mig efter det!) men nej det gick inte, för den vill inte funka! Förmodligen är batteriet slut så nu måste jag ta bussen hem, ladda mp3en och sen åka ner igen och gå vändan sen. Och så hade jag tänkt träna där imellan.
Nej förlåt, vilket rörigt inlägg men så här ser det ut i mitt huvud just nu. Tack och hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0