Fest till tusen imorgon tjejer!


Bild:
http://www.icanteachyouhowtodoit.com/

Peppad till tusen ska ni veta. Sitter och lyssnar på party musik (ni som inte vet, det är inte riktigt min musiksmak. förutom håkan då). Har försökt valt kläder, men det går som det går. Jag vill ha allt, och lite till. Om jag bara fick tag i ett svart fodral kanske? Jaja, skit i klädproblem. Sikta in på morgondagen.
Ohja! Imorgon smäller det. Mina tjejer fyller myndiga imorgon. Eller om en och en halv timme egentligen. Grattis i massor på er. Så imorgon är det fest som gäller. Bara så ni vet. Så, då syns vi imorgon?

Kommentarer
Postat av: Malin

Är så jäkla taggad så jag kommer inte kunna sova inatt! Vi ska ha så jävla kul imorgon! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0