Gud vad det suger att inte vara 18

När man säger en sådan kommentar (att det suger att inte vara 18 alltså) så tänker ni säkert automatiskt att det är för att jag vill in på krogen ochsåvidare. Men det är inte så märkvärdigt det där med krogen. Däremot saker som att jag inte får hantera alla mina bankonton själv, eller att jag inte kan handla mobiler på vissa sidor själv.
Jag bor ju för sjutton 14 mil ifrån mina myndiga föräldrar. Och jag är fan så mycket mer ansvarsfull med sådana saker än vad många 18-åringar är. Uh, vad irriterad jag blir.

Som ni kanske förstår har jag lite svårigheter med att köpa min nya mobil. Mm.. Snart ska jag titta på en komiker som passar min humor idag, Magnus Betners nya show "I Ditt Ansikte", så underbart bitter människan är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0