Min lördag

Vilken mysig lördag jag har haft! Solen sken utanför och löven är i en massa olika färger, hösten är verkligen min favoritårstid! Iallafall, vi gick på en höstpromenad och kikade in loppisar och så. Sen gjorde vi middag och efterrätt till allihopa fläskfilé (med avokadosallad,ungsgrillade tomater och tzatziki) och semifreddo (italiensk "glass"). Synd att mitt linslock är borta och att min dator är oanvändbar. Annars hade ni fått se fina bilder.

Kanske bör lägga ner det här tills jag har skaffat mig teknik som fungerar? Det blir ju ändock inga bilder, och det är ju lite det jag tycker är kul.. På tal om teknik, så undrar jag var min mobil har tagit vägen? Jag väntar och väntar på ett Avi men det verkar inte dyka upp i brevlådan. Fast kan ju också vara så att jag är för bortskämd med att beställda saker dyker upp i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0