femtedecembertvåtusennio

Sitter framför datorn med en filt omkring mig, trötta ögon & har nyss druckit upp min frukost.

Jag känner mig lite krass, & har faktiskt ingen lust just nu. Ingen lust med krav & prestation-ångest. Det värsta är ju att när man känner denna prestation-ångest så presterar man ju bara sämre. Jag har insett jag är "mindre bra" på att ta kritik. Det är inte så att jag stöter bort den & inte lyssnar utan istället tar jag åt mig FÖR mycket och kan i princip inte tänka på något annat. Mja, vi får la se hur den här dagen blir.

Börjar 11 och kör sedan på. Misstänker /med erfarenhet från föregående dagar/ att det kan bli lugnt ikväll. Kanske att det blir en tidig kväller till och med? Vet iochförsig inte hur kul det är nu när man är ensam här i lägenheten ;(

the fray @ spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0