Mycket på gång, som vanligt.

Vaknade senare än tänkt, men har hunnit med att göra klart en massa skolarbete ändå! Duktig mig. Idag är det söndag - resdag. (Som att alla dagar inte är det?). Men idag ska jag åka till falun och sedan upp till Leksand & parkera mina saker.


Vecka sex. Min sista skolvecka på 5 veckor.

Måndag - Skola (engelska, turism, svenska), Syo-snack om framtiden, åka ner till avesta igen.
Tisdag - Eskilstuna och sitta hårmodell.
Onsdag - Skola (Hotell, Religionprov, Alkoholservering, Hotellfördjupning), utgång i leksand.
Torsdag - Falun och varva ner.
Fredag - Skola (engelskaprov, samhällskunskap, hotellkunskap), Middag med avsmakningsmeny. Älskade fyller 19 år.
Lördag - Åker till Talinn på kryssning med farmor.
Söndag - Kryssning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0