SJ, SJ...

Jag blev chockad för några veckor sedan när ett SJ-Intercity tåg kunde vänta hela 30 minuter, jag tänkte "Kan grisar flyga? Har helvetet frysit till is?" Nja, nu håller sig grisar på marken och helvetet brinner som vanligt. Och SJ kan inte vänta 10-15 minuter, så istället sitter jag på Centralen i två timmar. Skönt SJ, att allt är som vanligt igen!

Fin Alla hjärtans dag-hälsning förresten, SJ! Vem vill inte sitta på centralen ensam, utan internet och inga cash på bankkortet? Äh, det är ju tufft det där, med att vänta.

Det enda som är skönt är att jag får åka X2000 igen (läs, internetuppkoppling). Inte snabbheten, nej, för nu åker vi saktare än Intercity. Hoppas dom bjuder mig på en macka på hemvägen åtminstone. Två timmar, man tycker ju att det borde gå fler tåg mellan Sveriges två top tre största städer?

Nej, nu får ni ett stort minus ifrån mig SJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0