Strutsar, hotell, ostar och herrgårdar.

Igår så..

Såg jag strutsar slåss & dansa. Åt strutskött (åt ta mig tusan hjärta också!). Drack té. Åt en urgod lunch Dala Husbys hotell  och lyssnade när ägaren berättade lite. Drack té. Var på Stora Lunån Gård och åt goda ostar och marmelader. Besökte Sågmyra Herrgård. Lyssnade. Drack té. Kom till skolan. Gjorde klart ett stort arbete. Kom äntligen hem till lägenheten. Somnade.

En heldag. 13 timmar. Jag blev i vilket fall inspirerad, det kändes helt plötsligt lite lättare och närmare det där med att starta eget. Plus allt gott té och mat.

Kommentarer
Postat av: micaela

hey baby! ska ni ut imorgon eller? skulle gärna haka på isf. och du förresten, häng med mig till london och plugga efter gymnasiet ;)

Postat av: linnea

Hej vännen. Ska äta middag med Beatrice och Henke först, men sen ska vi nog dra ut & dansa. Vi hör av oss senare. Låter ju helt underbart, i vilket fall kommer jag och hälsar på varannan helg kan jag lova.<3

2009-01-10 @ 14:31:25
URL: http://linneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0