finfinfinfinfindag♥

♥ Idag har vi småfirat min födelsedag. Lite som en lill-lördag. Jag hittade massa fina saker. Men bäst av allt var ju att min mamma & min favorittjej kom.

♥ En ros till Hotmail också. Jag råkade ju tömma hela min skräpkorg, & precis när de försvann såg jag min lönespecifikation raderas. Skickade iväg ett ledset mejl till Hotmail. Och sex timmar senare fick jag svar & de hade skickat min backup. En ros till min lönespecifikation också. Mums.

♥ Imorgon ska jag upp & jobba. Eller mja, jag börjar ju 15.00 så jag får ju sova länge iochförsig. Sedan jobbar jag 16.00 - antagligen stängning på lördag. Så firar min första dag som 19åring /WOW!/ på mitt nya jobb.





Fina Skullcandy-hörlurar &


Gossip Girl season 2

Kommentarer
Postat av: Therese g

Jadu, bråk mellan några igår så fick jag ta lite skit också :P

2009-11-07 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0