♣Mina mål 2009 - efteråt♣

För cirkus ett år sedan skrev jag:
Mina mål 2009.
Jag ska lyckas uppnå de betygen jag satsar på. Jag ska få en vältränad kropp & min rygg ska bli bra.Jag ska få körkortet. Jag ska umgås med mina fina vänner & dansa & skratta som jag bara kan med dom. Jag ska även umgås mycket med min vackra pojkvän.Jag ska njuta av varenda liten sekund av det här fina året.


Såhär i efterhand måste jag säga att mina mål har slagit in. Nästintill alla. Jag fick betygen jag ville ha. Min rygg mår bättre /och nästa vecka börjar jag på att bygga upp min kropp&rygg/. Jag har fått körkort. Jag har umgåtts med mina fina vänner /dock hade jag velat umgås ÄNNU mer med dom/. Jag har umgåtts mycket & pussat mycket på min vackra pojkvän. Jag har njutit nästintill varenda minut det här året.

Det här har verkligen varit MITT år. Nu ska jag bara glida på den här lyckan & ruset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att de går bra för dig =)

2009-12-02 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0