sjundenovembertvåtusennio

Wiho. Igår var det Crazy Friday. Idag är det väll vanlig lördag då antar jag? Nja, det är Tovf's 19årsdag & även endast 9 timmar /&30minuter/ kvar till min 19årsdag också. Fast, jag tog ju på mig jobb. Kändes inte så konstigt för tre veckor sen. Men nu känner jag att man kanske skulle vilja fira istället? Bellini's & Martini's någon? Njaae, nu ska jag slänga i mig lite fyllda paprikor & låtsas att hallonsodan är en champagne-drink. Sedan gå iväg till jobbet mitt.

Om någon känner för att sno iväg mig efter jobbet är ni välkommna att göra det. Fast utelivet i Gävle är väll rätt så svalt vid ett/halv två /det är nu man önskar att man bodde i Stockholm. Då skulle ju utekvällen nyss ha börjat när jag slutade./

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0