"det finns nå bra stort i alla om och alla men"

För ett tag sen tyckte jag att det var jobbigt att jag ville så enormt mycket. Att mina drömmar inte bestod av ett eller två yrken utan av 15. Och mina livsmål/bostäder inte heller var en eller två. Men jag inser, att de människor jag dras till är exakt likadana och det är ju i deras sällskap jag trivs. Jag har insett att det är det bästa som finns. Människor som har drömmar/mål/visioner. Som ser sig själva på massa olika platser och i tusen olika yrken. Jag tror inte att man ska hålla på med en sak hela livet, jag tror på ombyte & att göra det som man har lust med för stunden. Just nu trivs jag bra med att utvecklas inom restaurangbranschen för stunden.


några utav mina karriärsdrömmar♥
♥ Utbilda mig och jobba med Event management.
♥ Åka ner till medelhavet och jobba på en nattklubb.
♥ Jobba på en lyxkryssare.
♥ Utbilda mig till hälsocoach.
♥ Öppna en nattklubb/restaurang.
♥ Öppna ett café.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0