home-is-where-the-♥-is?

Jag älskar den här lägenheten. Den har en hel vägg med fönster, svar fin fönsterbräda, en svart fondvägg, en klädkammare, badkar, sprillans ny spis+kyl+frys, toleranta grannar väggarna brevid, altan och såvidare.

Men.. det är en etta & ...
♥ Alla grannar har full insyn (och använder sig av den!!!!! seriöst dom sitter och tittar in i lägenheten hela dagen om jag har persiennerna öppe).

♥ Den ligger i Bomhus (vilket innebär att jag måste cykla 5 km och det är skog & bakgator & industriområde på vägen hit).

♥ Och återkommande, det är en etta. Jag och Simon jobbar helt olika tider. Han behöver space & kunna föra liv klockan 6-7 på morgonen och jag behöver samma sak 2 på natten. Men så vare det här med att hitta en lika fin lägenhet. Att kunna säga "Ja, det här. Det är mitt hem."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0