i-cant-be-your-friend-unless-i-pretend

Hallo gott folk. Jag har halvdäckat i soffan. Ätit toast & druckit hallonblåbärsmoothie samtidigt som jag kikade på nya Gossip Girl - avsnittet. Mysigt. Nu ska jag nog lägga (!) mig i duschen innan jag tar mig ut i det vackra sommarvädret & gör en arbetsdag på jobbet. Mjosåäre. På onsdag (imorgon tydligen...) kommer några saknade leksandsbrüdar upp hit och sen följer jag med dom till leksand och träffar ännu mer saknat folk. Kommer bli grymt.

Letar lägenhet som en tok nu också. Var & kikade på en igår. Den var fin. Jo, jag sa ju upp den här igår också. Vår finafinafina etta som är lite för liten för två personer som dessutom jobbar/pluggar helt olika tider.

Ja visst ja så köpte jag P&L-biljett igår också. Åhå, vad underbart det kommer bli. Visst känns det som att man får en helt annan vilja när solen/värmen/sommaren kikar fram? Nä, det är dags att byta land kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0