niondeapriltvåtusentio

Hallo! Vaknade fylld av energi & har hunnit med massvis nu. Städat hela lägenheten bland annat. Snart ska jag gå ner mot staden för att köpa en ny väska och luncha med Simon♥. Sedan blir det CrazyFriday efter en veckas uppehåll, jag tycker faktiskt att det är grymt kul att känna den där pulsen som det blir under Crazyn.

Igår var jag & Johanna till Bistro Nord för att prova på det. Jag åt röding. Gott var det. Sen gick vi vidare till jobbet för något glas vin & så lite dessert. Sista stoppet fick bli Kalles för en snabb öl. Var en riktigt trevlig kväll, & det känns väldigt skönt att komma hem i tid för en gångs skull.

Nä, nu ska jag dra mig neråt. Ha en fin fredag gott folk så ses vi!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0