Nä, nu är jag nog snäppet för ärlig.

Då har man kommit hem ifrån jobbet. Linjen mellan att klockan är tidigt eller sent börjar nu bli hårfin. Idag var det lugnt på jobbet. Alldeles för lugnt. Precis som veckan som ligger framför mig. Tr-r-r-rist. Jag kan inte heller låta bli att vara lite negativ. Nä, man ska väll lära sig av sina misstag & göra allting dubbelt så mycket bättre nästa gång istället. Andas. Men skulle ju bara vara så skönt att kunna allt. Att inte behöva fråga om hälften av allt. Att inte vara yngst. Jag saknar mitt HR3<3 Fn vad mycket det är man vill. Och inte vill. Nä, nu ska jag: Ett; ta en dusch. Två; skriva ner allt jag vill. Tre; sova.

P.S. Konstigt att natt-inlägg liknar efterfest-inlägg. Kanske är natten/morgonen som gör att inläggen alltid blir förvirrade. Inte alkoholen. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0