tjugosjättejanuaritvåtusentio

Idag har jag en riktig mys/tråk/nödvändig-dag.

Gick upp alldeles för tidigt, tvättade all tvätt, gick ut på en långpromenad & har mest bara slappat & pussat på min karl. Sedan stack han iväg på sin första lektion idag, medans jag stannade hemma & leker hemmafru. Har stått och rullat köttbullar & skalat potatis. Medans jag har pysslat & donat har jag kikat igen mig på alla tv-serier. Iallafall hälften av dem. Mys!

Börjar dock känna mig grymt uttråkad av att bara vara hemma. Men det är nog bra. Då längtar man ju efter jobbet ännu mer! Nu ska jag ringa hjärtat & höra hur långt han har hem /dvs när jag kan börja steka + koka/ och kanske kila ner till affären och köpa mjölk /vad är godare till köttbullar?/ och en STOR Marabou-choklad-kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0