ser dig på blåa i april, i telefon, i nya jeans.

men jag har samma trasor på
& röker samma marlbouro.


Nu tänkte ju jag lägga upp lite fin musik, men då har visst skivbolaget spärrat låtarna från youtube. Har ni Spotify Premium kan ni ju klicka
HÄR annars får ni vänta två dagar till innan ni kan lyssna på Oskar Linnros nya album♥. Speciellt; Från och med Du. 25 år. Genom Eld. Debut.

Men annars då? Jag lever livet. Idag var jag & Johanna ner på lite After Work. Fast vi var lediga innan. Imorgon/Onsdag/Torsdag så ska jag köra lite kortpass på frukosten. Lutar lite åt en liten utgång på torsdag till och med, iallafall lite mat&gott. Fredag (grattis studenter) ska jag jobba kväll. Sen blir det upp TIDIGT hela helgen. Runt fyra, närmare bestämt. Fyra?! En vanlig fredag somnar jag först då. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0