tror att det här kan vara början på något stort, jag står precis på gränsen

Lycka idag är att gå mitt i värmande solen, med en dricka i handen och en tidning i andra. I öronen sjunger Melissa Horn och Oskar Linnros. Känslan av att ha jobbat sitt pass för dagen och veta att nu får jag lägga mig på soffan, helt utan krav på något. Tanken på alla fina människor man kommer att få träffa på idag. Livet är allt bra fint ändå.

Nu är mina ögonlock lite lättare än för en timme sedan /jag stupade på soffan när jag kom hem/. Jag ignorerar att det är molnigt ute och tänker slå ihjäl några timmar ute på balkongen med min VitaminWell/nyponthé/Glamour och musiken på min iPhone. Om ni vill vara med är det bara slå en pling! Dessutom tänkte jag träna ikväll, se på fan. Aerobics eller powerwalk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0