femtemarstvåtusentio

Öhrm. Jag känner mig bakis. Rejält bakis. Fast det är jag ju inte, bara lite krasslig i kroppen med den här jävla infektionen/viruset som inte vill sticka. Just nu fokuserar jag på att äta. Mycket. Jag tror att det hjälper. Fast inga onyttigheter som innehåller massvis med socker. Det hjälper nog inte. Nä, hörrni, nu ska jag ta mig till nagelsalongen & sedan vidare mot mitt jobb.

Det är CRAZY FRIDAY vet ni! /insåg att jag nog måste förklara detta eftersom mina vänner hemma trodde att jag festade sönder varje fredag. det är halva priset, på allt i två timmar./ Jag tror att det bara är åtta fredagar kvar av Crazy nu innan sommaruppehållet. Men det kan vara nio, jag är lite osäker på långfredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0