trettioförstamarstvåtusentio

Goderafton allihopa! Just precis NU susar jag förbi Centralen i Stockholm. Fick en varm känsla i kroppen & en väldig lust att flytta hit. Har mycket olika viljor i kroppen för tillfället och tror faktiskt att jag är i en väldigt betydande punkt i mitt liv. Mycket att komma till insikt om och mycket att förändra, till det positiva.

Det känns nästan lite som att jag börjar vakna upp ur en dvala (kan vara våren som kommer). Men min lust till fotograferingen, designen och modet börjar vakna till liv igen. Jag har chansen att må så bra som jag någonsin har gjort och jag kan välja exakt hur mitt liv ska se ut. Vilken frihet,

Något jag dock känner att jag skulle vilja ändra, som inte jag styr över, är att jag skulle vilja ta med alla mina fina saknade vänner till en stad, Gärna Stockholm. Eller Göteborg. Saknar dem alla något enormt. Ni vet vilka ni är <3

Nej, nu ska jag ta & leva livet. Vi hörs snart! Postar ut bilder från "helgen" ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0