tjugofemtemajtvåtusentio

Jag är lite off nu ett tag, på uppgång inte nedgång iallafall. Just nu kokar jag nyponthé och tar en stund i kvällssolen. Kommer kanske inte orka mig in hit och skriva men kan ju beskriva min vecka tidigare istället.

Senare idag kommer Petra hit, då ska jag laga currypasta och så ska vi dricka vitt vin. En tisdag, sådetså. Imorgon blir det att jobba ett litet pass på kvällningen. Torsdag kommer förhoppningsvis Johanna hit från Bergby, då ska vi kanske också dricka vin. På fredag jobbar jag ett litet frukostpass + ett litet kvällspass. Sen tänkte vi söka till Paradise Hotel, så att ni vet. Lördag blir det frukost. Söndag likaså. Sen blir det la utgång. Herregud. "Live fast, die young."

Kommentarer
Postat av: Thereseg

Ska ni söka till PH? :)

2010-05-27 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0